عمومی

هدف ما در این صفحه، گفتگو با شما در موضوعات مختلف روز دنیا است، از تعمیر لباسشویی گرفته تا کلید هوایی

عمومی

هدف ما در این صفحه، گفتگو با شما در موضوعات مختلف روز دنیا است، از تعمیر لباسشویی گرفته تا کلید هوایی

عمومی

در این صفحه از مقلات به روز و آموزنده مانند خرابی ها و تعمیر ماشین لباسشویی گرفته تا تفاوت کلید مینیاتوری، کلید اتوماتیک، و کلید های هوایی گفتگو های جالب و جذابی خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

  • ۰
  • ۰

اگر از کاربردهای هیدروژن پراکسید و ارزش این ماده تجاری در زمینه های مختلف مطلع بودید. قطعا پراکسید هیدروژن در تمامی منازل یافت می شود. این ماده تجاری ارزان قیمت کاربردهای متعددی در پزشکی دارد. با این وجود، اخیرا تاثیر آب اکسیژنه بر روی پوست به اثبات رسیده است.

کاربرد آب اکسیژنه در پزشکی

ازآب اکسیژنه به صورت محلول ۶% در گذشته به دلیل خاصیت ضدعفونی کننده آن در پانسمان زخمهای عفونی استفاده میشد ولی به دلیل آسیبی که به بافت های مجاور وارد میکرد استفاده از آن جهت ضدعفونی زخم ها منسوخ شده است. و فقط گاه برای ضدعفونی لوازم یا سطوح نظیر لگن توالت بیمار، برس توالت، ضد عفونی کردن لباس استفاده میگردد.

خرید آب اکسیژنه |قیمت آب اکسیژنه برای ضدعفونی |هیدروژن پراکسید

ولی از آنجایی که آب اکسیژنه بوبر است گاه در درمان زخمهای بدبو مورد استعمال قرار می‌گیرد.

از آب اکسیژنه در ترکیب خمیر دندانها نیز استفاده میشود که هم میکروبهای دهان را می‌کشد و هم دندانها را سفید می‌نماید. همچنین این ماده را برای قرقره کردن هم بکار می‌برند.

غلظت ۶ الی ۲۵ درصد آب اکسیژنه برای سترون سازی استفاده می شود.

موارد استفاده از آب اکسیژنه در زیبایی

پراکسید هیدروژن در موارد زیر استفاده شده است.

*آب اکسیژنه برای مو

*آب اکسیژنه برای دندان

*آب اکسیژنه برای گوش

*آب اکسیژنه برای ناخن

*آب اکسیژنه برای پوست

ماه شوید! خواص آب اکسیژنه برای پوست، مو و زیبایی دندان ها - سیگمامگ

که در ادامه به توضیح بیشتر پراکسید هیدروژن برای پوست می پردازیم.

آب اکسیژنه برای بهبود و تسکین گلودرد

آب اکسیژنه ضدعفونی کننده و ضد باکتری است و به همین دلیل درمان مناسبی بای مقابله با گلودرد محسوب می شود. خواص مفید این محصل برای تمیز کردن گلو و بینی مفید بوده و باعث کاهش باکتری هایی می شود که گلو را خشک و ملتهب می کنند.

روش استفاده

دو پیمانه یکسان آب اکسیژنه و آب ولرم را با هم ترکیب کرده و به مدت چند دقیقه قرقره کنید. سپس دهان را با آب سرد بشویید و این کار را چندین مرتبه در روز تکرار نمایید.

کاربرد آب اکسیژنه برای پوست

اکثر افراد از پراکسید هیدروژن، برای روشنایی پوست و از بین بردن لکه ها استفاده می کنند. به گفته متخصص زیبایی پراکسید هیدروژن تغییر رنگ پوست، لکه های پوستی و زخم ها را از بین می برد. از آن جا که پوست بسیار حساس است. بنابراین لازم و ضروری است، در صورت استفاده از پراکسید هیدروژن برای پوست با پزشک مشورت کنید. استفاده بدون نظر پزشک صورت نگیرد.

https://piich.blog.ir/1401/03/11/%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D9%84%D9%BE-%D8%AA%D8%A7%D9%BE-%D8%A7%D9%BE%D9%84

علاوه بر این، پراکسید هیدروژن به عنوان ضدعفونی کننده پوست عمل می کند. و از هرگونه عفونت ناشی از بریدگی های جزئی، کبودی یا سوختگی جلوگیری می کند. این عمل با آزاد کردن اکسیژن در منطقه آسیب دیده اتفاق می افتد.

نحوه استفاده آب اکسیژنه برای پوست : برای این کار مقداری آب اکسیژنه را بر روی پوست تمیز بمالید. این ماده به مدت دو دقیقه بر روی پوست شما بماند. بعد از گذشت دو دقیقه پوست را با آب فراوان شست و شو دهید. این مدت زمان نباید بیشتر از دو دقیقه باشد. سپس از نرم کننده استفاده کنید.

خرید آب اکسیژنه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی