عمومی

هدف ما در این صفحه، گفتگو با شما در موضوعات مختلف روز دنیا است، از تعمیر لباسشویی گرفته تا کلید هوایی

عمومی

هدف ما در این صفحه، گفتگو با شما در موضوعات مختلف روز دنیا است، از تعمیر لباسشویی گرفته تا کلید هوایی

عمومی

در این صفحه از مقلات به روز و آموزنده مانند خرابی ها و تعمیر ماشین لباسشویی گرفته تا تفاوت کلید مینیاتوری، کلید اتوماتیک، و کلید های هوایی گفتگو های جالب و جذابی خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

  • ۰
  • ۰

پیچ نوک مته‌ای از پررونق‌ترین پیچ هایی است که میتوان نام برد. این پیچ در صنعت های مختلفی مانند شیروانی و چوب سازی و..... به کار میرود.این پیچ‌ها هم خودشان کم هزینه هستند و هم هزینه های شما را در بعضی از قسمت های کار پیایین میاورد.
این پیج در ابتدا به شکل پیچ خودکار خودکار تولید میشد که درصعنت چوب بسیار رونق داشت این پیچ برای صفحات فلزی نرم یا نازک مانند شیروانی های یک لایه نیز استفاده میکردند، ولی اگر ضخامت ان بیشتر از یک لایه بود یا توان سوراخ کردنش ضعیف بود یا توان سوراخ کردن را نداشت. برای همین باید هزینه جداگانه ای برای چند عدد سوراخ بر روی صفحات فلزی پرداخت کرد که در صعنت های بزرگ مقرون به صرفه نبود.

 

پیچ نوک مته ای


کم هزینه ترین پیچ دنیا

برای همین مهندسان و طراحان دست به کار شدند و شروع به طراحی کردن یک پیچ شدند، و به این پی بردن که اگر نوک پیچ را مانند مته‌ی دریل طراحی کنند بسیار راحت و سریع تر به صفحات سخت نفوذ میکند، و اینگونه شد که پیچ مته‌ای تولید و عرضه به بازار شد، و هزینه‌ی دریل کردن را کاهش داد. و این انقلابی بزرگ در صنعت پیچ شد.
پس از طراحی یک نوع مدل پیچ به صورت نوک مته‌ای شرکت های پیج سازی دیگر هم این کار را انجام دادن و به سرعت همه گیر شد. اکنون پیچ های مته‌ای درطرح و سایز های متفاوت تولید و عرضه بازار میشود که چند تا از مهم و پرکاربرد ترین پیچ ها را به شما معرفی خواهم کرد.


پیچ بکسی

این پیچ یکی از از مهم ترین و پرکاربردی ترین پیچ ها در تمام صنایع مانند صنایع فلز، صنایع چوبی و.... میباشد. این پیچ به دلیل این که در صانع فلزی مانند شیروانی به کار میرود روی نوک پیچ مته تعبیه شده است و لقب پیچ شیروانی به خود دارد. همچنین این پیچ چون قبل از کار نیاز به دریل کردن سطح ندارد به آن پیچ خود تراش نیز میگویند.

 

پیچ بکسی


پیچ نوک مته ای واشر سر خود 

پیچ نوک مته ای واشر سر خود معمولا به شکل شش گوش درست شده است. این پیچ توانایی متصل شدن به آچار فرانسه را دارا میباشد. پیچ نوک مته ای واشر سر خود در اندازه های متفاوت از قطر یک 3 میلیمتر و طول 1 سانتی متر برای اتصالات بسیار کوچک و برای سایز های بزرگ معمولا تا 6 سانتی متری تولید می شود. پیچ نوک مته ای واشر سر خود از گلوانیزه سرد آبکاری و با بکار گیری فلز زینک تولید شده و به رنگ نقره ای در بازار یافت می شود. پیچ نوک مته ای واشر سر خود دارای کاربرد های بسیار زیادی به علت واشر رو گل پیچش دارد.

 

پیچ واشر سر خود

 
پیچ نوک مته ای خودکار

پیچ نوک مته ای خودکار که حالت چهارسو شکل در گل پیچ آن دارد و از جنس فولادی و آهنی تولید و عرضه بازار میگردد. این پیچ بدون نیاز به ایجاد دریل کردن سطح مورد نظر کار میکند. پیچ نوک مته‌ای خودکار به علت فرو رفتن و حبس شدن آن در قطعه‌ی مورد نظر نیازی به مهره ندارد. پیچ نوک مته ای خودکار با گالوانیزه‌ی سرد، آبگاری شده و تولید می شود و به رنگ نقره ای در بازار عرضه میگردد این پیج در سایز و اندازه های متفاوتی عرضه میشود. پیچ نوک مته ای خودکار دارای کاربری های صنعتی مختلفی می باشد و در قطر های 3 میلیمتر و بالاتر در بازار یافت می شود.

 

پیچ نوک مته‌ای خودکار

 

همچین در باره‌ی تفاوت پیچ خودکار و پیچ نوک مته ای اینجا کلیلک کنید


پیچ نوک مته‌ای خرینه چهارسو

پیچ نوک مته ای خزینه چهارسو که از متریال فولادی آهنی تولید میگردد و با آبکاری گالوانیزه سرد و به رنگ سفید یا نقره ای تولید و در بازار عرضه میگردد. این پیچ را معمولا روی سطوح نرم استفاده میکنن ولی این حال کاربرد های متفاوتی دارد. این پیچ چهارسو دارای طول 1 سانتی گام کوتاه و دنده هایی با عمق متوسط و کوتاه تولید میشود. پیچ نوک مته‌ای خزینه چهارسو بدون نیاز به سوراخ اولیه در سطح کار و بصورت خودکار به داخل سطح مورد نظرتان نفوذ میکند و به سطح کار بدون نیاز اتصال به مهره صورت میکرد. این پیچ نوک مته ای اغلب در باکس های 200 و  500 و 1000 عددی در بازار عرضه می شود. گروه صنعتی ناوک پیچ با 5 سال سابقه‌ی فروش حرفه‌ای و عرضه پیچ نوک مته ای، پیچ ام دی اف، شیروانی و...... در سرتا سر ایران با قیمتی پایین تر از بازار و توضیح در خدمت شماست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی